Spoty promocyjne

video4 thmbWarszawa, 13 listopada 2015 r.

Rozpoczęła się kampania promocyjna dotycząca modernizacji linii kolejowej z Warszawy do Skierniewic. Bohaterami spotów jest dwoje młodych ludzi – Adam, mieszkaniec Warszawy oraz Marta, studentka z Łodzi. Odległość między nimi nie przeszkadza ich płomiennemu uczuciu, a już niebawem zbliżą się do siebie jeszcze bardziej. Jak to możliwe? Zobaczcie spoty telewizyjne i posłuchajcie radiowych reklam..

 

Spot radiowy:

Projekt współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Funduszu Spójności
w ramach Programu Operacyjnego Infrastruktura i Środowisko.

 

 

www.pois.gov.pl .

Ta witryna używa plików cookie m.in. w celach statystycznych oraz w celu dostosowania serwisu do indywidualnych potrzeb użytkowników. Korzystanie z niej bez zmiany ustawień dotyczących plików cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa komputerze / telefonie / tablecie. Więcej informacji w Polityce Prywatności. Polityka prywatności